Systemy CRM

W każdej większej firmie przychodzi moment, gdy proste arkusze kalkulacyjne nie są już wystarczające i przy rosnącej liczbie klientów brakuje czasu na odpowiednie prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, przygotowanie i drukowanie umów, faktur, raportów itp.

Z pomocą przychodzą w tym momencie zaawansowane aplikacje do zarządzania relacjami z klientami, określane jako aplikacje CRM (Customer Relationship Managment).

Skuteczny system CRM zapewnia doskonałe wsparcie dla działu sprzedaży (w tym również call center) i marketingu, jak również pozwala szybko i efektywnie analizować historię współpracy z klientami oraz generować raporty skuteczności sprzedaży.

Aplikacje call center mogą być zintegrowane z kalendarzami przedstawicieli i automatycznie je aktualizować, co znacząco usprawnia pracę działu handlowego.

Projektujemy zarówno aplikacje CRM dla systemów Windows/OS, jak również aplikacje CRM uruchamiane w przeglądarce internetowej, co zapewnia łatwy dostęp do systemu praktycznie z każdego urządzenia w dowolnym czasie.

Klienci

Proste i szybkie zarządzanie klientami, umowami, fakturami, kalendarzem spotkań.

Bazy danych

Dane mogą być przechowywane na bezpiecznych dyskach zewnętrznych lub serwerach firmowych.

Raporty

Moduł prostego tworzenia rozbudowanych raportów i zestawień z możliwością ich wydruku.

Dostępność

Tworzymy aplikacje przeglądarkowe przystosowane także do urządzeń mobilnych.