Systemy RMA

Projektujemy zaawansowane systemy obsługi reklamacji wspomagające zarządzanie pracą serwisu (Return Merchandise Authorization), zintegorowane z systemami zarządzania klientami CRM.

W interesie sklepu jest budowa pozytywnego wizerunku, opartego na przekonaniu kupujących, że sklep przestrzega prawa, pozwala na zwrot produktu, a w przypadku gdy produkt będzie wadliwy, umożliwi szybkie złożenie reklamacji.

Twórz ewidencję zgłoszeń, rozpatruj je na bieżąco za pomocą zaawansowanych narzędzi systemowych i informuj swoich klientów o kolejnych etapach rozpatrywania reklamacji. System przypomni Ci o zbliżającym się terminie rozpatrzenia reklamacji oraz powiadomi klientów o Twojej decyzji.

System obsługi reklamacji może być również zintegrowany z systemem identyfikacji i śledzenia przesyłek Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.

System obsługi reklamacji może zostać zintegorowany z aplikacją analityczno-raportującą oraz rozbudowanym systemem Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM), a także z panelem zarządzania sklepu on-line.

Pozwala to w prosty i efektywny sposób analizować każdy etap sprzedaży i reklamacji, dając klientom pełny wgląd w aktualny status ich zamówienia, reklamacji serwisowej i innych zleceń.

Systemy RMA tworzymy jako aplikacje przeglądarkowe, dzięki czemu możliwy jest stały dostęp do systemu z dowolnego komputera oraz urządzeń mobilnych. Jednocześnie zapewniamy wysoki poziom zabezpieczeń, aby żadne informacje poufne nie zostały upublicznione.